skip to main
|
skip to sidebar
GÜLAYCA hobi \ ev \ yaşam \ sağlık
11 Ekim 2009 Pazar
oğluşumun yeleği
elimde kalan polarlardan diktim, kenarlarını da tığ işi yaptım. bu yelek çıktı ortaya...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2016
(7)
►
Kasım
(7)
►
2014
(29)
►
Kasım
(29)
►
2011
(1)
►
Ocak
(1)
►
2010
(16)
►
Aralık
(3)
►
Kasım
(11)
►
Ekim
(1)
►
Ocak
(1)
▼
2009
(43)
▼
Ekim
(15)
bir polar yelek daha
bebe yeleği
süveter - patik ikilisi
oğluma kedili bere
oğluşumun oda süsü
kirazlı atkı- bere takımı
oğlumun polar battaniyesi
oğluma kundak
atkı - bere
oğluşuma hırka - bere
oğluşuma bir yelek daha...
oğluşumun yeleği
Başlık yok
eski kot pantolondan çanta..
Başlık yok
►
Haziran
(13)
►
Mayıs
(10)
►
Nisan
(5)
Hakkımda
gülayca dünya
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder