11 Ekim 2009 Pazar

oğlumun polar battaniyesi


elimdeki polarları değerlendirdim.parça polarları da yama olarak kullandım, kenarlarına da tığ işi kenar yaptım . bilmiyorum benim çok hoşuma gitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder