11 Ekim 2009 Pazar

kirazlı atkı- bere takımı

ilk çocuğum kız olursa diye 2 sene önce yapmıştım.biraz değişiklikle erkek bebek atkı-beresine çeviririm. inşaallah onu da eklerim görürsünüz, fikir olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder