1 Haziran 2009 Pazartesi

palyaçomuz YOÇO


beyaz kısım eşimi gömleğinden diktim, diğer kısımlarda artık kumaşlardan diktim,. bu oyuncağı yaparken hiç para harcamadım,elimde diktim, arada ben de oynuyorum. kalıbını kendim çizdim, sizde yapabilirsiniz,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder