1 Haziran 2009 Pazartesi

oğluşumun süto'su (ineği)

biraz kasl bir inek oldu, ama yakıştı sütoma. yanına bir de sarı kız yapayım diyorum. ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder