18 Haziran 2009 Perşembe

kadife çantam


bildiğiniz karton çantaya kadife kılıf diktim,elimde. yapay çiçeklerle süsledim,üst kısmına fırfır yaptım, oldu bitti.bu arada çiçekleri ojeyle boyadım.kulpunnu da eski kemerden yaptım,onu da kadifeyle kapladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder