yine elimde diktiğim bir çantam, kulp olarakta eski kemerimi kullandım, böylelikle ayarlanabilir bir kulp oldu. Pantolonumun paçasını kısalttırmıştım, kesilen kumaşla da çanta yaptım, pantolonumla takım oldu. Üzerini de kurdela ve düğme ile süsledim.
18 Mayıs 2009 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder