24 Nisan 2009 Cuma

koli bandından vazo


bu vazonun içinde herkes kavanoz var zannediyor ama yanılıyorlar . hiçbirşey yok, koli bandını vazo şeklinde sararak yaptım, kuru çiçeklerle süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder